subwaysurfershizliol
editsiz serverler

12 Kasım 2014 Çarşamba

metin2 tanıtımlarını nerde yapabilirim

Metin2 pvp serverler tanıtım mekanı:mt2servers.com Öncelikle merhaba arkadaşlar,sizlere daha önce blogumuzda da yer verdiğimiz tanıtım sitelerindeki genel problemi kısaca özetlemıstik.Bu yazımızda siz değerli user kitlesine,metin2 pvp,pvp serverlar ve metin2 pvp serverler sektöründeki tanıtım sitelerinden olan mt2servers.com'u tanıtacağız.Adından da anlaşılacağı gibi mt2 piyasasına 2014 yılında girmiş kısa sürede google sıralamalarında yükselmeyi başaran sitemiz,günlük 1500 tekil hitiyle siz değerli userlerimize aradığınız pvp serverlar tanıtma olanağı sağlamaktadır. Siteye giren oyuncularımız öncelikle tasarım hakkında bilgi vermek istiyoruz.Tasarım olarak gayet sade,gözü yormayan bir tasarım kullanılmış.Basit ve sade tasarım tanıtım siteleri açısından çok önemlidir.Karmaşık yapıda göze hoş gelmeyen tasarımlar oyuncu kitlesi tarafından olumsuz yönde karşılanmaktadır ve bu tasarım karşısında oyuncularımız sıkılmakta ve arayışlarını başka tanıtım sitesinde bulmaktadır.Bu noktadan bakıldığında www.mt2servers.com'a güzel bir artı vermekden kendimizi alıkoyamıyoruz.Sitenin tasarımından kısaca bahsettikten sonra,site içerisinde özgün makalelerin varlığı da göze çarpan detaylardan biri.Blog şeklinde yazılan makaleler oyuncular ve serverlar sahiplerine kolaylık sağlamakta olduğunu görüyoruz.Örnek vermek gerekirse;metin2 pvp silah kodları gibi bir arama yapan serverlar sahibi için bu sitemizde blogdan dilediği kodları rahatça bulabilmektedir.Bu yönden bakıldığında da blogların site içerindeki görünümünden ziyade, faydasının özümsenmeyecek kadar az olmadığını anlıyoruz.Evet,arkadaşlar mt2servers için tanıtım yazımızın son bölümlerine geldik daha bu tanıtım sitemiz hakkında detaylı bilgi vermekden es geçmeyiz,bir daha ki yazımızda tanıtım sitesinin içeriği hakkında detaylı bilgilere yer verilecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder